Θ.Ρουσόπουλος : "Δεν γνωρίζω δημοσιογράφους-τσιράκια"

11.2.09


Είναι γνωστό ότι ο Ρουσόπουλος είναι ένας θρασύτατος πολιτικός που δεν δίστασε ποτέ να κοροϊδέψει απροκάλυπτα την κοινή γνώμη...

Είναι εξίσου γνωστό όμως ότι ο Πάγκαλος είναι εκπληκτικός χειριστής της ελληνικής γλώσσας και είναι δύσκολο να τον καπελώσει κάποιος...

Σήμερα στη Βουλή είχαμε show με πρωταγωνιστές τους δυο προαναφερθέντες πολιτικούς...

Όλα ξεκίνησαν από το παρακάτω σχόλιο του Πάγκαλου σε μια απάντηση του "Τεό"...:

Δεν είναι απάντηση αυτή, κύριε Ρουσόπουλε. Αυτή είναι απάντηση για να την χρησιμοποιείτε στα τσιράκια σας μέσα στο αυταρχικό πλαίσιο που έχετε δημιουργήσει σ’ αυτή τη χώρα, χωρίς να ντρέπεστε. Διότι, εάν είχατε στοιχειώδη ευρωπαϊκή ευαισθησία, θα ξέρατε ότι πάει ο Υπουργός ο ίδιος.

Αφού ειπώθηκαν διάφορα περίεργα , εξελίχθηκε ο εξής ζουμερός διάλογος :

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Είναι προφανές πως η λέξη «τσιράκια», η οποία είναι ευρύτατα χρησιμοποιούμενη από το λαό μας και σε συζητήσεις μεταξύ πολιτών –και δεν οφείλουμε να μιλούμε την καθαρεύουσα εδώ ή κάποια γλώσσα των σαλονιών- εννοεί ανθρώπους, οι οποίοι για κομματικό και οικονομικό συμφέρον ακολουθούν ένα κόμμα. Αυτό υπάρχει. Όλα τα κόμματα έχουν τέτοιους οπαδούς, ακόμη και αυτά που δεν ασκούν την εξουσία και προφανώς είχε και η Νέα Δημοκρατία. Και μάλιστα, η Νέα Δημοκρατία είχε και ένα παρελθόν, το οποίο είναι γνωστό, διότι κυβερνούσε τον τόπο μέχρι το 1981, η αντίστοιχος τέλος πάντων παράταξις. Όχι πάντα η Νέα Δημοκρατία, η Ε.Ρ.Ε., διάφορα κόμματα.
Εδώ όμως, ο κ. Ρουσόπουλος πιστεύω ότι αντέδρασε υπερβολικά και αντιδρά όχι σε μένα αλλά στους εκατοντάδες τίτλους που έχω δει στον Τύπο. Έχω δει εκατοντάδες φορές τη φράση «τα τσιράκια του Ρουσόπουλου». Δεν ξέρω τώρα γιατί το έγραφαν αυτοί που το έγραφαν αλλά προφανώς αυτό εγράφη και εγώ δεν είμαι υπεύθυνος.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Τώρα δεν μπορεί να αποτελέσει η φράση «τσιράκια» αντικείμενο συζήτησης. Εγώ πιστεύω ότι αυτές οι εκφράσεις και αυτοί οι χαρακτηρισμοί θα πρέπει να αποφευχθούν διότι γίνονται παρεξηγήσεις, κύριε Πάγκαλε. Εντάξει άλλα εννοείτε, αλλά προς τα έξω άλλο βγαίνει.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, επιτρέψτε μου να πιστεύω ότι κανένας δημοσιογράφος, γιατί σ’ αυτούς τους τίτλους αναφέρθηκε ο κ. Πάγκαλος, στη χώρα μας δεν λειτουργεί έτσι. Ακόμα και αν υπάρχουν κάποιοι τέτοιοι, εγώ δεν τους γνωρίζω, μου είναι παντελώς άγνωστοι και πάντως σίγουρα δεν συνεργάστηκαν μαζί μου αυτά τα χρόνια.Άρα, λοιπόν, εγώ τιμώ την δημοσιογραφία την οποία υπηρέτησα επί είκοσι χρόνια. Εάν ο κ. Πάγκαλος έχει να μιλήσει για «τσιράκια» δημοσιογράφους, είναι δικό του θέμα να το πει.

Σχόλιο Παραπολιτικής : Με λίγα λόγια ο Ρουσόπουλος υποστηρίζει ότι δεν αρμόζει ο χαρακτηρισμός "τσιράκια" στους κρατικοδίαιτους δημοσιογράφους που εξακολουθεί να ελέγχει...

Εμείς του προτείνουμε πάντως εναλλακτικές ονομασίες όπως "παπαγαλάκια" , "γιουσουφάκια" κτλ...